Ahad, 22 Januari 2012

TIRAMISU sejenis kek


Pertama kali mendengar tiramisu dari kaca televisyen.Ingatkan tiramisu itu hanya satu perkataan.Selepas beberapa bulan mendengarnya dari televisyen baru aku tahu yang tiramisu itu sejenis kek.

Baru-baru nie aku dapat merasa tiramisu yang dihasilkan oleh kawan aku.peerghhh sedap xterkata.

awang : mak,saya nak makan tiramisu!

mak : ikut suka kau la.(binatang ape tu tiramisu(bermain di fikiran)

awang : mak,saya nak mkan tiramisu la! dengar tak?

mak : dengar la! tpi apa tu tiramisu (sambil tersipu2 malu)

awang : hahahaahhahahaahahaaha...ape la mak nie...
tiramisu 2 kek la..hhahhahahaahha..
dengan tidak semena2 tangan maknya hinggap dipipinya.

mak : (sambil tersipu2 malu lg) mak dia ckap "mak tahu la"
jgn nak ajar mak

awang : mak yang sruh ckap (tpi semua 2 hanya bermain dlam benak kerana takut tangan maknya hinggap lg di mukanya)


MALU BERTANYA SESAT JALAN (TPI LEPAS TNYA KENA UCAP TERIMA KASIH)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan